خدمات فروش کرکره برق و ویژگی های آن

مقدمه ای در خصوص خدمات فروش کرکره برق

کرکره برقی یکی از ابزارهایی است که امروزه باعث آسودگی خاطر افراد می شود. از کرکره برقی می توان برای مغازه ها، فروشگاه ها و انبار ها استفاده نمود. کرکره برقی ها از اجزایی تشکیل شده است که بهتر است قبل از خرید در خصوص این ابزار اطلاعات کافی داشته باشید. اجزایی نظیر:

تیغه کرکره

درام و یا شفت

ریل آلومینیومی و یا فلزی.

توجه داشته باشید برای خرید کرکره برقی باید ابعاد دهانه درب را در نظر بگیرید. چرا که باید با توجه به ابعاد درب و دهانه موجود، اقدام به خرید موتور کرکره برقی نمایید. توجه داشته باشید بعد از خرید و راه اندازی کرکره برقی باید خدمات سرویس و یا بررسی به صورت مداوم انجام شود. در ادامه در خصوص خدمات فروش کرکره برق اطلاعاتی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

خدمات فروش کرکره برق

لازم است بدانید خدمات فروش کرکره برق امری است بسیار مهم. بعد از خرید کرکره برقی خدماتی که دریافت می کنید بسیار مهم است. خدماتی که بعد از فروش کرکره برقی باید به آن توجه داشته باشید به شرح ذیل می باشد:

خدمات پس از فروش

لازم است بدانید خدمات پس از فروش کرکره برقی از خرید آن بسیار مهم تر است. در هنگام خرید نهایت دقت خود را به خرج دهید تا از مجموعه های معتبر و خبره، کرکره برقی را خریداری نمایید. بعد از خرید کرکره برقی، در صورتی که خرید شما شامل خدمات پس از فروش و گارانتی باشد، در صورتی که دستگاه و یا کرکره به هر علتی آسیب ببیند، مجموعه موظف به برطرف کردن آن می باشد. در صورتی که دستگاه دارای معایب و خرابی های زیر باشد، مجموعه  باید خرابی های زیر را برطرف نماید. خرابی هایی نظیر:

تعمیرات موتور

تعمیرات برد

تعمیرات تیغه

و غیره.

خدمات سرویس دوره ای کرکره برقی

لازم است بدانید هر کرکره برقی بعد از گذشت مدت زمانی نیازمند تعمیر می باشد. اگر بررسی کرکره برق طی یک دوره مداوم انجام پذیرد دستگاه کمتر دچار آسیب می شود و طول عمر بالاتری نیز خواهد داشت.

خدمات مربوط به میکروسوئیچ ها

میکروسوئیچ ها در کرکره های برقی وظیفه باز و بسته کردن درب را بر عهده دارند. میکروسوئیچ ها باعث می شوند فشار به تیغه ها وارد نشود و در هنگام باز و بسته کردن درب ها، تیغه ها دچار آسیب نشوند. در نتیجه این قطعه بسیار مهم می باشد پس چک کردن ماهانه این قطعه کاملا منطقی و اصولی است و به طور کلی می توان عنوان کرد چک کردن مداوم این قطعه باعث می شود. کرکره برقی دارای طول عمر بالاتری باشد و شاهد عملکرد بهتری نیز از آن باشید.

خدمات مربوط به کرکره برقی

تیغه هایی که در ساخت کرکره برقی استفاده می شود غالبا دارای جنس آلومینیومی و یا فول گالوانیزه می باشد. تیغه های مخصوص این کار باید دارای ارتفاع 60 تا 80 میلی متری باشد. هر از چند گاهی باید این تیغه ها به وسیله افراد متخصص بررسی شود تا دارای اندازه و ابعاد مناسبی باشد.

خدمات فروش کرکره برق و برد این دستگاه تخصصی

لازم است بدانید برد یک دستگاه نیز مانند موتور آن دارای یک عمر مفید می باشد. تنها با یک تفاوت، برد کرکره برق در برابر عوامل خارجی دارای مقاومت بالاتری است و معمولا هزینه تعمیرات آن از خرید برد سالم و نو بیشتر می باشد. در نتیجه اگر با چنین موردی روبرو شدید بهتر است برد دستگاه را تعویض نمایید. در نتیجه در صوتی که کرکره برق دارید و به دنبال طول عمر بالای این دستگاه هستید لازم است تا هر از چندگاهی اقدام به بررسی و تعمیر آن نمایید و همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم این کار باعث دوام بالای دستگاه و افزایش طول عمر آن می شود.

امروزه کرکره های برق در انواع و مدل های بی شماری عرضه می شود که هر فرد باید با توجه به نیاز و بودجه ای که دارد اقدام به خرید کرکره برق مورد نیاز خود نماید. تنها کافی است در زمان خرید از مجموعه های خبره و متخصص خرید خود را انجام دهید تا از خدمات فروش کرکره برق اطمینان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *