بررسی انواع درب اتوماتیک شیشه ای

بررسی مدل های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای

در این قسمت می خواهیم به بررسی انواع درب اتوماتیک شیشه ای بپردازیم. این درب ها دارای انواع مختلفی می باشند که شما بنا به نیاز و سلیقه خود می توانید یکی از این درب ها را از بازار خریداری کنید. سپس از طراحی و ویژگی‌ های خاص آن ها برخوردار شوید. شما قبل از خرید باید به شرایط محیطی خود بسیار دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید‌. حال می خواهیم در ادامه به بررسی انواع این درب ها بپردازیم تا شما بهتر و بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

درب شیشه ای اسلایدینگ: این درب یکی از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد که به صورت تک لته یا دو لته مورد استفاده افراد قرار می‌ گیرد. این درب به صورت ریلی حرکت می کند. در نتیجه اگر فضای شما کوچک باشد یک انتخاب بسیار مناسب است. این نوع حرکت می تواند حس بسیار خوبی را برای افراد در هنگام ورود به محیط مورد نظر به وجود آورد.

درب تلسکوپی: یکی دیگر از پرطرفدارین درب های شیشه ای، درب شیشه ای تلسکوپی می باشد که به درب اسلایدینگ بسیار شبیه است. می‌ توان گفت تفاوت عمده این دو درب در قابلیت اجرای آن ها است. معمولا استفاده از این درب فضای بیشتری را برای عبور و مرور افراد به وجود می آورد.

درب اتوماتیک سوئینگ: می‌ توان این درب را یکی از متفاوت‌ ترین درب های اتوماتیک شیشه ای دانست. این درب به صورت بازویی باز و بسته می شود و مانند درب های دیگر حرکت ریلی ندارد.

درب شیشه ای گرد: یکی از زیباترین و جذاب ترین درب های اتوماتیک شیشه ای، درب شیشه گرد می باشد که معمولاً برای سالن های مجللی مانند هتل ها استفاده می شود.

معرفی قطعات موجود در انواع درب اتوماتیک شیشه ای

قطعات موجود در انواع درب اتوماتیک شیشه ای جزو فاکتورهای مهم و تعیین کننده در کیفیت نهایی این محصولات می باشند. همچنین این قطعات می‌ توانند تعیین کننده قیمت نهایی درب های شیشه ای اتوماتیک نیز باشند. هر کدام از این درب ها از قطعات مختلفی تولید می شوند. به عنوان مثال شیشه سکوریت یکی از قطعات مهم در این درب ها می باشد. این شیشه در برابر عواملی مانند ضربه بسیار مقاوت دارد و می تواند در هنگام شکسته شدن به قطعاتی بسیار کم خطر تبدیل شود.

 هنگر درب شیشه ای نیز جزو یکی از اصلی ترین قطعات موجود در این درب ها به حساب می آید. این قطعه می تواند باعث باز و بسته شدن لته ها در انواع درب شیشه‌ ای شود. باتری نیز جزو قطعات ضروری در این درب می باشد که می تواند در هنگام قطعی برق عملکرد این درب ها را بدون هیچ مشکلی بهبود بخشد. استفاده از باتری در هنگام قطع برق به راحتی می‌ تواند سبب باز و بسته شدن درب شود.

یکی از کلیدی ترین قطعات در انواع درب اتوماتیک شیشه ای سنسور می باشد که می تواند فرمان باز و بسته شدن درب را صادر کند. یکی از قطعات مهم دیگر که می تواند بر روی قیمت نهایی انواع درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار باشد موتور به کار رفته در این درب ها است. هر چقدر این موتور از برند و کیفیت مطرح و بالاتری برخوردار باشد قیمت درب ها نیز افزایش پیدا می کند.

کلام پایانی

اگر شما قصد خرید درب اتوماتیک شیشه ای را دارید باید خرید خود را از یک مجموعه معتبر و با سابقه انجام دهید. این مجموعه می‌ تواند با ارائه محصولات بسیار متنوع و با کیفیت بالا بهترین خدمات و محصولات را به شما ارائه دهد. شما می توانید با توجه به محیط مورد نظر خود از کارشناسان این مجموعه بهترین مشاوره ها را دریافت کرده و با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک را سفارش دهید. به این صورت می توانید بهترین محصول را با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب تهیه کرده و در فضای مورد نظر خود نصب نمایید. این مجموعه ها می توانند بهترین امکانات را به شما ارائه دهند. همچنین با خدمات پس از فروشی  که دارند خیال شما را در رابطه با کیفیت و عملکرد محصول مورد نظر راحت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *